Jos et saa yhteyttä palvelimelle, voi ongelma johtua eri syistä.
- Ongelma voi olla omassa verkkoyhteydessäsi. Tarkista, toimiiko muut Internet-sivut kuten pitää. Ota tarvittaessa yhteys Internet-operaattoriisi.
- Palvelimella voi olla huoltokatko tai toimintahäiriö. Tarkista onko tilanne raportoitu STATUS-sivuillamme.
- Palvelin on voinut estää pääsysi palvelimelle, jos se on havainnut epäonnistuneita kirjautumisyrityksiä IP-osoitteestasi. Jos ongelma ei poistu automaattisesti 10 minuutin kuluessa, tarkista oma IP-osoitteesi esim. http://www.myip.fi - sivuilta ja kirjoita ylös sivuston näyttämä IP-osoitteesi (esim. 1.2.3.4) ja ota yhteys asiakaspalveluumme. Liitä viestiisi IP-osoitteesi sekä tieto käyttämästäsi palvelimesta tai käyttäjätunnuksesta, niin asiakaspalvelumme selvittää asian.